Operacja Jemioła

9 grudnia 2018

8:30

Choroszcz / Dzikie

Drużyna Reapers zaprasza serdecznie na mikołajkowo - świąteczno - charytatywną (szczegóły niżej) rozgrywkę, a po rozgrywce na wspólne ognisko :)

Teren - Las, żwirownia
Pirotechnika - Na tę chwilę dozwolona
Dopuszczone repliki - wszystkie objęte regulaminem PZA Sekcja Wschód
Wymagane wyposażenie do gry - ochrona oczu, kamizelka (pomarańczowa lub czerwona) do oznaczania trupów, bandaż

Gracze poniżej 18 - pisemna zgoda na udział w rozgrywce
Gracze poniżej 16 - udział jedynie pod opieką osoby dorosłej

Uwaga

ORGANIZATOR ROZGRYWKI NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA STRATY MATERIALNE I ZDROWOTNE PONIESIONE PRZEZ UCZESTNIKÓW GRY

UWAGA
Z okazji świąt tym razem rozgrywka ma także charakter charytatywny 

 Dołączamy do zaprzyjaźnionej drużyny Vesper z Łomży w zbiórce świątecznych prezentów dla naszych rodaków - Dzieci z Domu Dziecka na Białorusi organizowanej przez Wyższą Szkołę Agrobiznesu w Łomży. Prosimy każdego uczestnika o wsparcie zbiórki w słodycze, przybory szkolne lub zabawki (nie zbieramy pieniędzy). Wspomóżcie akcję tyle, na ile jesteście w stanie 

 Szczegóły akcji tutaj i tutaj.

Mapa rozgrywki
TBA

1. OPIS SYTUACJI
W skrócie:
Podział na strony wg zapisów. W przypadku nierównych stron podział odbędzie się na miejscu.
W pierwszej rundzie strony zostają rozproszone w parach wokół terenu gry. Ich pierwszym celem jest dotarcie do wyznaczonych pozycji aby przeprowadzić reorganizację. Od tego momentu strony wykonują wyznaczone im zadania które dostaną w dniu gry.

W pełni:
- Mayday…Mayday… Tu Czerwony Baron… zostaliśmy zestrzeleni przez Grinch… powtarzam, ……liśmy zes……. Grinch
- Tu Zielone Orły, podaj nam swoją lokalizację. Tu Zielone Orły, podaj nam swoją lokalizację! – Zakrzyczał przez radio jeden z elfich pomocników Świętego Mikołaja.
- Zwołać wszystkich!
-Jak to wszystkich? – spytał niepewnie jeden z elfów spisujący ostatnie wiadome koordynaty sań Mikołaja.
-Tak, wezwij Grupy Specjalne, w końcu do czegoś się przydadzą. – zielony elf usiadł ciężko w fotelu i tylko pod nosem zaklął – do czego to doszło, żeby wypuszczać Specjalsów.

Chwilę przed katastrofą
Czerwone sanie ciągnięte przez zastęp reniferów właśnie kończyły wraz z ich właścicielem podrzucać drobne upominki na Mikołajki. Nie wiedzieli, że w okolicy grupa nienawidzących świąt zielonych bestii zwanych potocznie Grinch złożyła już baterię przeciwlotniczą i tylko wyczekiwali w napięciu, wisząc głowami nad komputerem. W końcu na radarze pojawiła się charakterystyczna kropka:

-Szykować baterie!
-Gotowa!
-Ognia! Zestrzelić tego czerwonego grubasa. Rozwalimy te święta raz na zawsze! 

Z luf wystrzeliły pociski, mknąc jak szalone i rozdzierając hukiem ciche niebo. Gdyby tylko ktoś spojrzał o północy w górę, dostrzegłby płonącą kulę ognia, może gwiazdę, która leciała w okolice Choroszczy. Na miejsce zdarzenia natychmiast zostały wysłane grupy szybkiego reagowania. Niestety, każda z tych ekip nie trawi się wzajemnie i każdy chce zdobyć specjalne względy u Świętego, wiec będą za wszelką możliwą cenę wyeliminować przeciwników, czy to podstępem, czy w otwartej konfrontacji.

2. STRONY i GŁÓWNE POSTACIE W GRZE
- Grinch (grupa zamknięta)
- Special Elf Service
- ELF Team Six
- Czerwony grubas aka Mikołaj 

3. ZADANIA
Wspólne – odnaleźc członków swojej frakcji aby móc rozpocząć wykonywanie kolejnych zadań
Special Elf Service – ściśle tajne
ELF Team Six – ściśle tajne
Strona Grinch - przeszkodzić obu grupom w działaniu

Zadania ściśle tajne zostaną przekazane dla dowódców obu frakcji przy odprawie. Do zadań dołączone będą mapy, opisy i niezbędne narzędzia do przeprowadzenia działań.

4. ZASADY GRY
1. Członkowie grupy Grinch posiadają przejęte po katastrofie prezenty (w domyśle drobne upominki dla graczy, liczba ograniczona), które mogą zostać zabrane (po 1 sztuce naraz) podczas przeszukania "martwego" gracza
2. Rozgrywka może być przedłużona o dodatkowe zadania
3. Frakcje zaczynają grę bez możliwości komunikowania się drogą radiową
4. Komunikacja radiowa może rozpocząć się dopiero w momencie przeprowadzenia reorganizacji z dowódcą frakcji
5. Dowódca frakcji dostanie przydzieloną częstotliwość komunikacji do której dostęp będzie miał organizator gry oraz grupa Grinch
7. Zabrania się zmieniać częstotliwość komunikacji radiowej
8. Zabrania się ukrywania / zasłaniania identyfikacji frakcyjnej
9. Na terenie gry mogą znajdować się bunkry / wiaty budowane przez uczestników Misji Wschód - prosimy o pozostawienie tych miejsc w zastanym stanie
10. Głównym celem gry jest dobra zabawa!

5. RANNI
- Podczas gry każdy gracz może opatrywać innego gracza
- Ranny może przeczołgać się kilka metrów do najbliższej osłony
- Ranny wykrwawia się do 5 minut, po tym czasie jeżeli nie zostanie opatrzony schodzi na respa jako martwy
- Jeżeli po upływie 5 minut trwa obok jeszcze walka trup czeka na bezpieczny moment aby zejść na respa.
- Opatrunek owijamy na ręce, nodze, głowie lub korpusie
- Ranny może być uleczony 1 raz, po drugim trafieniu schodzi na resp
- Świąteczny element ubioru (rzucający się w oczy, oprócz czapki) daje +1 możliwość opatrzenia (gracz schodzi na respa po trzecim trafieniu)

6. RESPAWN 
- Respawn trwa 5 minut. 
- Osoba zabita oznacza się kamizelką, po tym udaje się na respawn
- Po upływie 5 minut gracz wraca do gry lub jeżeli na punkcie respawn zbierze się x graczy lub więcej (zależnie od ilości graczy). 
- Osoby przebywające na respawnie nie wchodzą do gry, jeśli walka trwa w pobliżu respawn w odległości mniejszej niż 100 metrów (umownie, nie przeszkadzamy innym w grze)

7. REPLIKI I ICH MOC 
- Używamy replik dopuszczonych przez regulamin "PZA SEKCJA WSCHÓD".
- Na terenie gry znajdują się okopy i niewielkie bunkry. Prosimy o zachowanie ostrożności - najlepiej potraktować umownie takie miejsca jak CQB i użyć broni bocznej / tryb semi w przypadku słabszych replik

8. WYPOSAŻENIE DODATKOWE (NIEOBOWIĄZKOWE), KTÓRE USPRAWNI I UATRAKCYJNI ROZGRYWKĘ
- Replika broni bocznej lub inna do walki CQB
- Radio PMR do łączności ze swoimi żołnierzami
- Opatrunek czyli bandaż elastyczny (staza, replika stazy, bandaż nie węższy niż 10 cm) to opatrywania rannych
- Kompas, busola, GPS, aplikacja w telefonie pomocne do poruszania się z wykorzystaniem mapy
- Telefon z naładowaną baterią

9. SYTUACJE SPORNE
- Oby takich nie było ale jeżeli takie wystąpią to nie obrzucać się wyzwiskami tylko podchodzimy do siebie i gramy w “PAPIER, NOŻYCE, KAMIEŃ” a przegrany schodzi na respawn. W przypadku remisu obaj gracze schodzą na respawn.

10. NIEJASNOŚCI SCENARIUSZA
- W przypadku nie zrozumienia opisu / scenariusza, wszelkie wątpliwości zostaną rozstrzygnięte podczas odprawy.

Close Menu