Otwarte Zawody Speedsoftowe

1 czerwca 2019

6:00

Przyjmy

Zapraszamy do wzięcia udziału w Otwartych Zawodach Speedsoftowych! 

Zawody mają charakter spotkania koleżeńskiego. Spędzamy miło czas mierząc swoje umiejętności między drużynowe. Spotkamy się przede wszystkim, aby poszerzać swoje horyzonty, wymienić się paroma spostrzeżeniami, obejrzeć szpej i wymienić trochę kompozytu.

Zawody nie są oficjalne oraz nie są komercyjnie. Organizowane są ze zwykłej chęci rozwijania tego cudownego sportu.

  • Ogień własny
  • Pirotechnika
  • Atakowanie respów
  • Rykoszety
  • Śmiecenie
  • Medycy
  • Respawn: 2 osoby/instant
  • Eliminacja po strzale w głowę
  • Kamizelka odblaskowa
  • SEMI, 350fps
  • 18+
  • Płatne

Opis rozgrywki

Runda eliminacyjna – BOMBA – 2 rundy

RESPAWN

Każdy gracz ma dodatkowe życie (z respawnu może wejść do gry tylko raz).

Instant.

ZADANIE

Jedna drużyna to terroryści, druga anty-terroryści. Zadaniem terrorystów jest uzbrojenie bomby, która już znajduję się już na bombside. Zadaniem antyterrorystów jest niedopuszczenie do tej sytuacji, bądź rozbrojenie bomby przed czasem.
 
Czas trwania rundy: MAX 10 minut
Czas uzbrojenia bomby: 3 sekundy
Czas do rozbrojenia bomby: 4 minuty
Czas rozbrajania: 4 sekundy
 

Gra trwa do momentu końca czasu, wybuchu bomy, rozbrojenia jej lub wyeliminowania drużyny przeciwnej.
Po zakończeniu rundy następuje zamiana stron.

PUNKTY

Wyeliminowanie gracza z gry – punkt dla drużyny przecinwej
Uzbrojenie bomby – bez wybuchu – 1 punkt
Uzbrojenie bomby – z wybuchem – 4 punkty
Rozbrojenie bomby – 3 punkty
Niedopuszczenie do uzbrojenia – 4 punkty (dla antyterrorystów)
 
O przejściu do półfinałów liczą się łącznie zdobyte punkty w dwóch rundach. W przypadku remisu – następuje dogrywka – do wyeliminowania wszystkich graczy drużyny przeciwnej – bez respawnu. Przed dogrywką można się doładować i omówić taktykę.

 

Półfinały – Capture the flag – 2 rundy

RESPAWN

Gracze mają nieskończoną ilość żyć.
Respawn jest możliwy tylko we 2 osoby i tylko 2 osoby mogą wejść.
 

ZADANIE

ZDOBYCIE I UTRZYMANIE FLAGI SWOJEJ DRUŻYNY
Czas jednej rundy –  10 minut
Czas neutralizowania oraz zdobywania flagi – 4 sekundy
Po zakończeniu czasu następuje zamiana stron.
 

PUNKTY

O wygranej decyduje która drużyna łącznie dłużej utrzymała flagę w dwóch rundach.
W przypadku remisu – następuje dogrywka – do wyeliminowania wszystkich graczy drużyny przeciwnej – bez respawnu.
Przed dogrywką można się doładować i omówić taktykę.
 

Finał i walka o 3 miejsce – Team Dead Match – 2 rundy

RESPAWN

Gracze mają nieskończoną ilość żyć.
Instant.
 

ZADANIE

Należy eliminować graczy drużyny przeciwnej.
Czas jednej rundy – 10 minut.
Po zakończeniu czasu następuje zamiana stron.
 

PUNKTY

Każdy frag to punkt dla drużyny, która go zdobyła.
O wygranej decyduje łączna ilość punktów z dwóch rund.
W przypadku remisu – następuje dogrywka – do wyeliminowania wszystkich graczy drużyny
przeciwnej – bez respawnu.
Przed dogrywką można się doładować i omówić taktykę.
 

Współrzędne geograficzne

52.706991, 21.698125

Plan zawodów

6:00 – 7:45 – Rejestracja
7:40 – 9:00 – Odprawa
9:00 – 11:30 – Runda eliminacyjna
11:30 – 12:00 – Przerwa
12:00 – 14:00 – Pół finały
14:00 – 14:30 – Przerwa
14:30 – 15:15 – Walka o 3 miejsce
15:30 – 16:30 – Finał
16:30 – 18:00 – Wręczenie nagród
18:00 – 22:00 – Ognisko dla chętnych

Kontakt

ORGANIZATOR: HOLD MY BEER | VESPER
Kamil - 579-070-185 (sprawy organizacyjne, opłaty, eventu internetowego, rozgrywka, zasady, media, informacja)
Łukasz - 796-103-956 (sprawy organizacyjne, rejestracji, eventu internetowego, informacja)

Regulamin i mechanika gry

1. REPLIKI
a) Jeden gracz może posiadać podczas rozgrywki dwie repliki – replika główna oraz replikę pistoletu (niemaszynowego)
b) Replika główna – musi być repliką karabinu, pistoletu maszynowego lub musi być to konwersja typu RONI. Maksymalna ilość kulek na rundę to 600. Używanie innych  magazynków niż real, low oraz midcap jest zakazane. Replika może mieć dowolny napęd.
c) Replika pistoletu nie może być dłuższa niż 250 mm po złożeniu. Do repliki gracz może posiadać maksymalnie 3 magazynki o nie powiększanej pojemności. Replika może mieć dowolny napęd.
d) Uczestnicy mogą używać kulek do wagi 0,25 grama. Aby replika mogła być dopuszczona do gry, należy ją schronować, a jej maksymalna energia nie może przekroczyć 1,13 J. Chronowanie odbywa się na kulkach gracza. W każdej chwili gracz może zostać ponownie sprawdzony.
e) Nie można używać granatów.
f) W trakcie rozgrywek dopuszczalne jest tylko strzelanie SEMI.

2. FRAGOWANIE

a) Wyeliminowanie gracza odbywa się w momencie styku z kulką, która nie odbiła się od żadnego elementu.
b) W momencie styku kulki z repliką, eliminuje ją z gry, gracz może grać drugą repliką. Identyczna ponowna sytuacja eliminuje gracza. Eliminacja również jest w momencie kiedy gracz wykorzysta wszystkie kulki oraz w sytuacji uszkodzenia repliki.
c) Knife kille – mogą być uznane tylko w sytuacji dotknięcie gracza z przeciwnej drużyny.
d) Trafienie w gracza w swojej drużynie skutkuje wyeliminowaniem go z gry
e) Ostateczną i bezwzględną decyzje w sprawie uznania trafienia podejmuje sędzia.
f) W momencie eliminacji, należy zejść z pola gry z opuszczoną repliką i podniesioną ręką.

3. ZESPOŁY

a) Zespół musi składać się z minimum 3 graczy, a maksymalnie 4 graczy oraz maksymalnie 2 rezerwowych graczy, którzy mogą zmieniać się tylko między rozgrywkami.
b) Zespół musi składać się z osób pełnoletnich, a osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział po uprzednim skontaktowaniu się prawnych opiekunów tych osób z organizatorem oraz muszą mieć przy sobie pozwolenie prawnego opiekuna.
c) Zespół powinien posiadać jakiś znak rozpoznawczy aby ułatwić pracę sędziów.
 
4. GRACZ
a) Gracz musi obowiązkowo posiadać ochronę twarzy.
b) Gracz musi obowiązkowo posiadać certyfikowaną ochronę oczu.
c) Jakiekolwiek zastrzeżenia sędziów mogą skutkować wydaleniem z gry w kontekście bezpieczeństwa gracza.
d) Gracz musi posiadać własny sprzęt.
e) Gracz podczas trwania rozgrywek i w przerwach musi mieć na oczach obowiązkowo okulary. Jedynie w miejscach OFF GAME może zdjąć okulary.
f) Gracz musi być trzeźwy oraz nie może być pod wpływem żadnych substancji odurzających.
g) Nie trzymanie się którejś z zasad może skutkować wydaleniem z gry.
 
5. SĘDZIOWIE
a) Sędziów jest 3. Każdy obejmuje obszar swojego wzroku. Wspólnie mogą się naradzać i podejmować decyzje.
b) Decyzja sędziów jest bezwarunkowa i nie podlega dyskusji.
c) W razie wątpliwości co do uczciwości sędziów – należy zgłosić to organizatorowi.
d) Sędziowie mogą wydalać z gry, uczestników o nietaktownym zachowaniu.
 
6. ZAWODY
a) Zawody nie mają charakteru komercyjnego, a mają charakter luźnego spotkania znajomych w celu spędzenia popołudnia, więc uczestnictwo jest tylko na własne ryzyko a organizator nie bierze odpowiedzialności za wydarzenie. Jeżeli ktoś jest nieświadomy ryzyka jakie wiąże się z graniem w ASG to można zadać pytania organizatorowi.
b) Zawody nie są nigdzie rejestrowane, nie mają żadnego charakteru prawnego.
c) W trakcie trwania rozgrywek jest zupełny ZAKAZ spożywania alkoholu oraz jakichkolwiek substancji odurzających pod rygorem eliminacji całej drużyny.
d) Między rundami jest chwila przerwy, gdzie można się doładować, pogadać o taktyce, napić wody.
 
7. REJESTRACJA

a) Rejestracja jest obowiązkowa. Należy zarejestrować ilość osób, które biorą udział w teamie. Podane ksywy nie są wiążące, wiążąca jest jedynie ilość graczy, choć w momencie kiedy team pojawi się niekompletny może wziąć udział – pod warunkiem obecności min. 3 graczy. Ilość jest związana z wielkością wpisowego.
b) Wpisowe:
przy 3 graczach – 40 zł / na cały team;
przy 4 graczach – 48 zł / team;
przy 5 graczach 53 zł/ team;
przy 6 graczach – 60 zł / team.
c) Dojazd jest na własną rękę.
d) Cała zebrana kwota zostanie przeznaczona na zakup medali, drobnych upominków oraz na pokrycie wszelkich kosztów. Wzgląd do faktur i paragonów będzie otwarty, a skany zostaną wrzucone na stronę wydarzenia. W momencie gdy zostanie jakaś kwota, zostanie ona zwrócona uczestnikom.
e) Po dokonaniu rejestracji w systemie należy zrobić przelew na konto organizatora. Są to niezbędne kroki w celu uczestnictwa w rozgrywkach.
f) Po rozgrywkach jest możliwość zrobienia ogniska z kiełbaskami – na własny koszt – dla chętnych. Wtedy również osoby dorosłe (pełnoletnie) będą mogły spożyć alkohol w odpowiednich ilościach.
g) Teamy rejestrowane muszą mieć swoją nazwę w celu identyfikacji.
h) Ze zebranych pieniędzy zakupiona będzie duża ilość wody w razie gdyby zaszła taka
potrzeba.
i) Minimalna ilość drużyn, aby zawody się odbyły to 4 – maksymalna 8.

Rejestracja

Close Menu